Bozuk

/
0 Comments

Evde herşey bozuk. Herşey. Bu mudur yani demekten kendimi alamıyorum. 40 yıllık evimde 5 yıl oturdum, musluk bir kez damlatmadı. Burası neden böyle yapıyor aaa...

Bozuklar:

  1. Banyo bataryası. Manyak gibi damlatıyor. Haftasonu NG'deki Avustralya Kuraklığı yazısını okuduktan sonra, altına leğen koydum, kendimce sifon çekmem artık niheheh şeklinde sevindim. Ama ne mümkün, leğen hemen doldu, sonra da taştı. Vanadan kapadım.

  2. Duş kabini. Her banyo sonrası etrafı silmek çok sıkıcı.

  3. Mutfaktaki kapaklı dolabın mekanizması. Bozuk değil de ayarlanması gerekiyor ve ustanın ayar için bıraktığı zımbırtı yok piyasada.

  4. Anten kablosu halen salonun ortasından geçiyor.

  5. Cep telefonum! hah! Ne unuttum diyordum. Şarj pinçiği bozuldu, şarj olmayınca pili ölesiye kadar çalışıp kapandı. Evdeki yedek telefonları da ille kastım, birilerine vermeye. İşte şimdi kaldın mı böyle...

Hmm çok da fazla şey bozuk değilmiş işte. Neden öyleyse aynı Sims'teki tiplerin ev eşyaları bozulunca comfort'ları kaçması gibi bir ruh hali içerisine girdim ben... Sanırım 2-3 haftadır falan böyle olduğu için, evi hala tam yerleştirmediğimden içim rahat olmadığı için, uzuun bir haftasonunu yatarak koltukla yeksan geçirdiğim için falan. Eh bunun çözümü belli de, kim yapajak.

Not1: Tesisatçıyı aradım. Bana rüyalardaki kadar iyi davrandılar. Umarım eve gelmeleri de böyle olur. Ki tesisatçı sorunsalını bir yazı çerçevesinde toplayacak kadar çok tecrübem oldu galiba...

Not2: Bu evin yıldızı düşük olabilir mi?! Yoksa benim mi yıldızım düşük?! Ama eski evimde de hiçbişey bozulmuyordu... Aaa yok yok, doğalgaz sobasından az çekmedimdi.

Not3:Rustikler. Yeni yapılmış rustikler değişecek; neden? Rengi yanlış geldi. Bunu da farketmesem, ööyle gideceğiz. Kötü değiller ama, istediğimiz de değiller. Hah aradım adamı, çok tatlı nazik bir insan. Unutma, perdeleri de oradan alacağız :)



You may also like

Hiç yorum yok:

İzleyiciler