Kitap mevzusu

/
0 Comments
okuyamıyorum, okuyucam, açım kitap okumaya allahım kitaaaap diye geziyorum. yaklaşık herhalde 2 senedir. bazı sebeplerden erteliyordum mütemadiyen. kendimde saklı :P

bütün haftasonunu evde geçirdim, yattım yuvarlandım. havanın ısırması da saolsun, küstüm dedim resmen bu havaya ve çıkmadım. noldu?! birrrr gıdım ilerleyemedim şu kitapta. zaten kitaba başladıktan sonra, yayıncı firmanın elimdekini "ağır kitaplar" kategorisinde değerlendirdiğini öğrenmem yıktı beni... antrenmansızdım zaten, neden ağır kitap nedeennnn?! hırs yapıp keyif almadan bitirdiklerim, sonradan okuyacaklarıma çelme takıyor. bitirebilirsem tabii..

ama x kişisine gıcık olduğumdan, tapındığım bu yazar teyzenin diğer kitabına da geçemiyorum, çünkü x ile aynı anda aynı kitabı okumak istemiyorummm!!!

biticek mi bu. bilmiyorum. felaket durumdayım.


You may also like

Hiç yorum yok:

İzleyiciler