Parmakizi

/
6 Comments
Kendi işaretimi koymalıydım. Bu süreçte, kontrolün elimden kayıp gitmesini izledim aylarca. Sesimi çıkarmadım, herkesin isteklerini kabul ettim. Bu bende telaşa da yol açtı. Ben bunu mu istiyorum, diye kendimi sık sık sorguladım. Çoğunda da aynaya bakıp hayır cevabını aldım. Ama müdahale edemiyordum. Soranlara naapalım öyle istiyorlar, diyerek boyun büküyordum.

Sonunda sanırım bilinçaltım ve bir şekilde bilinçüstüm, bir yandan da sevgilimin destekleriyle, işe el koydum. Aileler de hayır demedi, çünkü kimse onların düğünlerini ellerinden almıyordu. Diğer programlar tam gaz devam, ama işte ben de koydum izimi, parmak izimi. Evet, Guns'n Roses "Sweet Child O'Mine" çalamadı biz yürürken. O benim hatam, cd'ye çekmeyi unutmuşum. Yine de çocuklarımıza anlatabileceğimiz bir nikah öykümüz var artık! Pazartesi başvurduk, Cuma günü evlendik! Krem elbisem, minik buketim, keten pantolonlu sevgilim ve Kadıköy'de ışıl ışıl bir günde nikahımızla, hep hayal ettiğim gibiydik! Beyaz Mini Cooper gelin arabamız oldu. 3 günde çok tatlı bir bayan olan Gözdem Hanım'la nikah şekerlerimizi ayarladık. Birkaç gün içinde sadece soft kopyası olan davetiyemizi "e-mailledik". Nikah çıkışı 15 kişi Moda Teras'a gittik ve enfes bir deniz manzarası eşliğinde, sakin sakin yemeklerimizi yedik. İçtik. Güldük.

Bu da benim izim! Sevgili annelerim ve babalarım, üzgünüm ama benim de bir parçam olmalıydı artık kendi evliliğimde! Annecim, sana da gol atmış gibi oldum ama merak etme, seni de mutlu etmek için bir yol bulacağım. Ki zaten, bunu da ilerde yazıyı okur da konuyu yanlış hatırlarım diye not ediyorum, sen destekledin beni nikahını önceden yapabilirsin bir sakınca yoktur şeklinde.

Öyleyse diğer detaylar için izlemeye devam edeceksiniz. Zira bugünlük yazabileceğim de bu kadardır!


You may also like

6 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Cok guzel olmus :))
Orda olmayi cok isterdim :(

Geri kalan asamalarda, kendini bir film ceviriyormussun, basrol oyuncusuymussun gibi dusunursen eglenceli bile oluyor :))

Elif dedi ki...

herşey çok güzeldi, sen çok güzeldin, elbisen hafifti ama gelinlik gibiydi:) damat yakışıklıydı, en önemlisi mutluydu... nikah şekerleri romantikti.. saçındaki çiçekler bahardan kopup gelmiş gibiydi.. moda teras muhabbetliydi.. biz tanık olduğumuz için şanslıydık...

marieantonia dedi ki...

Mutlu olmanın beni de direkt mutlu ettiği nadir insanlardan birisin :) Kendi mutluluğun için yaptığın her şeyin arkasındayım bilesin! :)

Öykücü dedi ki...

:) Blogda okuduğum en güzel yazı:) Hep mutlu olmanız dileğiyle..

Sevgiler..

Cocobonbon dedi ki...

Güldem değil Gözdem benim ismim:) Cocobonbon ailesi olarak güzel gelinimize bir ömür mutluluklar diliyoruz....

Yazmak iyidir... dedi ki...

Düzelttim :) İsminizi biliyorum da, yazıyı yazarken acaba kafam nerdeymiş?! Gözdem ne güzel isim diye düşünmüştüm kaç kez telefondayken sizinle!
Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için! Acaba size asıl gelinlikli fotomdan mı yollasam web sayfanıza koymanız için heheh. Çok yoğun siteniz, düzgün bir fotomuz olsun, zaten deşifre olmuşuz :D
Yasemin isminde bir arkadaşım orada görüp fotoğrafı beni aramıştı, bilmiyorum sizinle bağlantı kurdu mu sonra :)

İzleyiciler