Dar Alanda Kısa Pırtlaşmalar

/
4 Comments
Saçma başlık için üzgünüm; ama hoşuma giden bu oldu :)

Öykücü okuyordum, dönüp ona daha yorum bırakacağım, ama hızla yazayım istedim. Ne pişireceğini yazıyor ya o, ben de ne pişirdiğimi yazıcam şimdi hehe.

Bu akşam eve 2. kez yemeğe misafir aldım. Bütün o bekar evindeki arkadaş yemekleri, normalde burada yine arkadaşlarla yediklerimiz dışında "davetli" olarak düşünüp çağırdığım ikinci grup. Kayınvalidemin kankası ve ailesi :) O yüzden biraz gergin bir durumdu. Şimdi eşim onları yolcu ediyor, ben de çalışma odasına bir bardak çay aldım. Yeni sandalyenin ve çalışma masamızın tadını çıkarıyorum.

Menüm şöyleydi: -Öykücü'ye yine selam :P- yoğurtlu kesme çorbası, fırında kestane mantarlı tavuk, patates püresi, pilav, salata ve zeytinyağlı olarak da barbunya. Bir de çay için pasta. Basit ve sade olsun dedim. Zaten onlar yöresel yemeklerde o kadar aşmış durumdalar ki, ben ne yapsam yavan kalıyor :P

Bugün IKEA'ya gittik. Arkadaşım götürdü sağolsun. Sandalye oradan. Diğer aldığımız ciciler de yerleşmeyi bekliyorlar. Ufak tefek zilyon tane zırtapoza bi sürü para verdik. Hep asıl gerekenler kalıyor :( O arada arkadaşımı ve eşini eve kahveye davet ettik. Fakat eşim Safari ikram etti, arkadaşımın eşi pek seviyor :) Biz de onlara eşlik edelim derken, bizi çarptı mı içki. Daha yemek yapacağız. Elim koluma dolandı.

Neyse ki yemeklerin yarısını dün geceden yaptığımdan, herşey erken erken yetişti. Tabii misafir gelirken olan o "özenince herşeyin normalden çirkin olması" durumu hep var.

Bir de biz daha yemek odası takımı almadık. Benim bekarlık masamda takılıyoruz. Daracık masada yemek çok zor. Kaç kez tıkış tepiş, onu oradan uzat, bunu buradan çevir, yemek yedik burada. Neyse ki bu gelenler yakınımız, hiç umursamadılar. Kayınvaldemin kankisi de beğenmiş yemeklerimi, pek sevindim. Beğenmese de bir insanın böyle demesi ne hoş, pek seviyorum böyle insanları.

Başarılı bir gündü. Koşmaca koşturmaca, herşey yetişti. Belki film izleriz şimdi. Mısır da iyi gider :)

Not: Araba istiyorum. Bu seneki bütün doğumgünü pasta kesişlerimde bunu diledim. Benzin fiyatları öyle yüksek ki; "be careful what you wish for" durumu olacak heralde.


You may also like

4 yorum:

Öykücü dedi ki...

:)Alemsin.Menü yazmana bayıldım.Ben kendime ve başkalarına fikir olsun diye yazıyorum.Senin yazdıkların da bana fikir oldu.Hem tek menü yazan da ben değilim ki.

Ayol sen yaz da ne yazarsan yaz:))

Sevgiler..

Ozgur dedi ki...

Çok taktir ettim. Bu arada biz evleneli 2 yılı geçti bi de çocuğumuz var ve yemek masamız yok. Eski masada idare. Bi de doğum günü yaptık o masada... İki gönül bir olunca küçük masalar büyük olur. özgüranneatası.

sevgiler.

Anne ve Bebisi dedi ki...

Arkadasiiiim, oykucu hanim kardesime de :p dedigim gibi :P tarifleri de ekleyin dutfen piliizz :P

Kestaneli tavuk hmmm.. adi bile guzel :D

kirazzade dedi ki...

Biz de bir buçukuncu yılımızda aldık yemek masamızı :) Konsolunu da 2 buçukuncu yılda alacaz sanırım:) Ben de bugün misafir ağırladım ve zorlandım alışık olmayınca. Bloğumda da anlattım ayrıntısıyla:) Hakkaten deneyimli ev hanımı olmak başka bişiiimiş valla:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bir deee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler