Donukluk

/
1 Comments
Bu kadar olan biten varken yazmak çok zor.. Çok saçma. Hayatımız devam ediyor ama nasıl bir hayat bu, uzakta veya yakında depremlerden göz göre hep aynı dramlar yaşanırken, gencecik çocuklar daha gözlerini açamadan şehit olurken, küçücük kızlar toplu fiziksel ve tekrar tekrar ruhsal tecavüze maruz kalırlarken ve bunların hepsi bizim de başımıza her an gelebilecekken. Yazmak çok istiyorum, yazamıyorum ama...

Yeter! Gerçekten yeter! Etlerim burum burum yaşıyorum. İçerden kıvrım kıvrım acı içerisindeyim. Kapana kısılmışlık beni delirtiyor. Birşey yapamamak beni delirtiyor. Hepimiz toptan bu kadar nasıl aptal olabiliriz ve bize bunların yapılmasına nasıl izin verebiliriz? İnanamıyorum.

Bu burum burum olma hissi çok acayip, bilinçaltım acı hissetmediğimi farkettiğinde zorla acıyı geri getiriyor. Konuyu düşündürüyor. Üzerine çalışmamı istiyor iç dünyam ama bu çalışıp da ilerlenecek gibi bir konu değil ki.... Hayatın çıplaklığı, yalnızlığı, naifliği ve bir an varolup bir an varolmama durumu; eğer buysa çalışmam gereken beceremiyorum. Ölümlülükse kabullenmem gereken ve içe bu yüzden döndüysem şu günlerde, yapabildiğimi söyleyemem. Ben onun yerine evime pek de güvenmediğimi farkediyor ve yeni ev arayışlarına falan giriyorum. Bir teknik ekip bana bu bina sağlamdır diyene kadar beynimin bas bas aksini söyleyenlerin hepsine bağırdığını görüyorum. Tabii yüzlerine bağıramıyorum, siz nerden biliyorsunuz, kime göre neye göre sağlam diyemiyorum...

Eğer çalışmam ve sakince kabullenmem gereken bu dünya düzeninin hep böyle olageldiği, değiştiremeyeceğim şeyleri kabullenmem gerektiği ise, 1000 yıl önce de insanların dünyanın iğrenç bir yere dönüştüğünü konuştuğu durumuysa... Gerçekten çok zorlanıyorum.


You may also like

1 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

cano, kabakla ilgili bana gelen yorumlar.. insallah isine yarayan bisi cikar burdan..

annevebebisi Turk kabagiyla yapilan, klasik kabak tatlisinda, kac gram kabaga, ne kadar seker kullaniyorsunuz?
6 dakika önce [Sil]
Yorum yaz

annevebebisi boyle gram gram tartili ve garantili bir tarif ariyorum bir arkadasim icin..
6 dakika önce [Sil]

emine_gulce göz kararı yapıyorum ben
6 dakika önce

ozguranne bire iki . ben yapmadım ama bı kitapta okumuştum:)
5 dakika önce

aishwarya gozkararı ama esim yapıo ben yakıyorum genelde :s
5 dakika önce

haticeege üstünü örtcek kadar şeker koy akşamdan sabaha pişir misss
5 dakika önce

mina_82 off ne güzel olur yaaa
4 dakika önce

firavun ben bire bir koyuyorum çok tatlı sevmediğimiz için..1kg ise 1 su bardağı tozşeker
4 dakika önce

hilaldefne bir sıra kabak döşe üzerine bir 1/2 su brd şeker, bir sıra kabak 1/2 su brd şeker..
4 dakika önce

Umutun_annesi hatice+1
3 dakika önce

hilaldefne ha unutmadan evdeki en geniş tabanlı tencere için bu
3 dakika önce

zeyneb bizde de hep esım yapıyor fırında cevizli ve cok guzel oluyor. öğrensem ya ben de?
2 dakika önce

yaprak bayılırım bu tatlıya ama evde kımse yemıyor bızım.gozkararı yapmıstım bırkez
1 dakika önce

aishwarya aaa tahin de konuyo üstüne yaw süper olur
1 dakika önce
Yorum yaz

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bir deee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler