Ayakkabılık

/
2 Comments
Holdeki portmantomuzdan kurtulmak istiyorum. Kurtulmak ve yerine daha hafif, daha minik bişeyler koymak. Buna bir süredir kafayı taktım ama sürekli masraf çıkarmamak adına da arada unutmaya çalışıyorum. Unutuyorum, unutuyorum, geri geliyor :P

Portmantoyu ufaltırsak yerine ancak günlük ayakkabıları ve birkaç ufak mont asılabilecek bir çözüm bulmak lazım. Çıkacak fazla ayakkabıları da arka taraflarda bir yere almak.


Şuna bayıldım. Bütün "yeniden düşünme" sürecini başlatan da bu ayakkabı "atlı karıncası" oldu. Ayakkabıları buraya aktarırsam portmantodan kurtulurum, ondan kurtulursam daaa... Mmmh yerine neler neler alırım :P

Tam 48 çift alan bu ayakkabılığı hem arka tarafta dikecek kapalı bir balkonum, hem de balkonda yerim var. Balkon öyle her gün girdiğimiz bir yer değil, ama elektrik süpürgesi, kurutma makinası, başka ayakkabılar ve lanet olasıca dev ayakkabı kutuları, işte birkaç kova falan var. Ancaaak, şu da belli bişey ki tozlanmış ayakkabıdan hayır gelmez. Bu zımbırtının üzerinde duran ayakkabı herhalde 3 günde 1 parmak toz biriktirir. Bir şekilde üzerine bir kılıf bi bişey uydurmak lazım. Böyle dev fermuarlı gibi bişey. Tabii ürün dayanıklı mıdır, 8-10 çiftten sonra devrilir mi (zeminle tavan arasına sıkıştırılarak kullanılıyor zira) bunlar da merak ettiğim şeyler...

Sizin de fikrinizi de alayım dedim ey okuyucular, böyle bişey alıp da sonradan bin pişman olur muyum? Nasıl toza engel olabilirim? Nedir bu ayakkabıları saklamanın yöntemi alaaşkına? :)

Herkese sevgiler... Yorumlarınızı bekliyorum.

Not: Öykücü senin de ayakkabı serini heyecan ve ihtirasla okumaktayım :)


You may also like

2 yorum:

Öykücü dedi ki...

uzun uzun düşündüm bu konuyu.Her yönüyle değerlendirdim ve 'ben olsam ne yapardım'ı yazıyorum şimdi.

Bu bir kere çok değişik bir ürün.Senin gibi bir sorunu olan birine ilaç, yani kesinlikle alırdım.

Ama toz konusu da kesinlikle önemli.Ben de çözümü tam bu şeyi kaplayacak bir dolap yaptırmakta buldum.Yerden tavana kadar altı üstü bile olmayan bir dolap yaptır ince uzun bişi.Bu şeyin eninden en fazla bir iki santim geniş olsun.İçine bu şeyi yerleştirt kapağını kapat oh mis.

Öptüm.

Yazmak iyidir... dedi ki...

Selam Öykücü,
Günlerdir fikri kafamda evirip çeviriyorum. Tchibo'nun kampanyası bitecek neredeyse :P Neyse ki her 3-4 ayda bir tekrarlıyor bu kampanyalar, aynı ürünler gene geliyor. Eğer biterse yine yakalarım diye düşünüyorum.
Şimdi bu aygıta ben atlıkarınca dedim ama sanırım dönmüyor. Zaten ayaklarını yere ve tavana sıkıştırıyoruz. Katlar da sabit gibi. Dolap yaptırdığım durumda arkadaki ayakkabılara nasıl erişeceğim? Dolabı aynen eşim de önermişti ve bayağı da bu şekilde olur demişti. Ama baktım baktım, arkadaki ayakkabılara dolapta nasıl erişeceğim? Acaba döner mi katlar? Çünkü bu tip ürünleri yurtdışı sitelerinde de gördüm, hep dönüyorlar ve alanlar hep dolap içine koyduklarını anlatıyorlar...
Belki müşteri hizmetleri yanıtlayabilir sorumu, çünkü ürün sadece internette var, gidip bakamıyoruz.
Öperim aynen :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bir deee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler