Bloody Manicure

/
2 Comments
Yetişkin kadınlığımın kuaför maceralarından en tuhafı şudur:

Bir gün saçlarımı fönletirken acele tarafından da ellerime bi çeki düzen versinler istedim. Manikür vs.ye girecek vaktim yoktu, sadece oje sürdürmek istiyordum. Kuafördeki kızlar kırmızı bir şişe çıkardılar. İçinde incecik kıl gibi bir fırçası vardı. "Bundan da ister misiniz" dediler... "Yok ben french istiyorum" dedim, ya da onun  gibi bişey... Kırmızı şişeyle alakam olamazdı yani. "Bazı müşteriler istiyor" diye anlatmaya başladılar. Efendim, bazen manikür sonrası tazecik kesilmiş etleriniz kızarır ya. Hatta bazen kanar. İşte manikür yaptırmadan, sadece tırnak dibindeki etlere bunu sürdürenler oluyormuş. Önce oje, sonra bu. Böylece, yeni manikür yapılmış etkisi veriyorlarmış. Tırnak diplerinde... Kırmızı kırmızı... Ojeler özellikle french iken... 

Kadınlara akıl sır erdirmek mümkün değil, orası kesin :)




You may also like

2 yorum:

Fifi Croissant dedi ki...

Eskidir o aslında - Carmen manikür derdik biz. :)

marieantonia dedi ki...

Ya bana da çok garip gelmişti ne bu niye sürüyorsunuz diye sormuştum, manikür sonrası; dezenfekte eden bir şey onun için sürüyoruz diye kandırmışlardı :)

İzleyiciler