Ofis Kadınları

/
1 Comments
Koridorda lütfen geri geri bakarak -yani önünüze bakmadan - yürümeyin. Kendimi ilkokul koridorunda gibi hissettiriyorsunuz, gösterişli bir banka binasında gibi değil. Sonra size küstahlık yapmak zorunda kalıyorum.

Lütfen temiz olun. Tuvaletten çıkınca ellerinizi yıkayın (yapmayan var), sifonu çekin (yapmayan var), kağıtları oraya buraya fırlatmayın. Gördüğüm en felaket tuvalet kullanıcıları sizlersiniz. Dışarı verdiğiniz süslü, bakımlı ya da yaşına göre oturmuş kadın havalarınıza gülüyorum, ama acıyla.

Dekolteyi lütfen abartmayın. Su sebiline eğildiğinizde arkadan çamaşırınızı izlemek zorunda değiliz.

Lütfen içinizi gösteren giysileri giyerken bir aynaya bakın allahaşkına. Ya da belki zaten bakıp çıkıyorsunuz, bilemiyorum.

Beyaz pantalon içine giyilecekler/ giyilmeyecekler konusunda birşey yazmama gerek yok zannederdim ama... Neyse.

Topukları ama özellikle de dolgu tabanları abartmayın. Dün bir sirk cambazı gibi bacağını sırayla diğerinin önüne atanınızı gördüm ki bende de 11.5 cm topuk vardı. Yani topuğa karşı olduğumdan falan değil.

Lütfen sıralara biraz daha saygı gösterin. Birbirinize omuz atmayın.

Ofis binasında yüksek sesle (çığlık çığlığa) gülmeyin rica ediyorum. Yüksek derken ... Koca binanın ön tarafından da aynı, arka tarafından da aynı şekilde sesi duyulabilen kadın var. Kendisini herkes tanıyor. O mesela az ses çıkarsın, diğerleri dilediği gibi gülebilir.

Biraz daha iyi davranın birbirinize yahu. Şu iğrenç şehirde yaşamak zaten zor, eğitimli steril bir ortama geldiğimi zannedip tam kendimi salıcam derken, omuz yemeler, pis tuvaletler, bağrış çağrış acayip irrite oluyorum. Ulan!


You may also like

1 yorum:

Öykücü dedi ki...

Yapıyor muyum diye stresle okudum:) Oh dedim;)

NOT: Readerı kapatanlardan tiksiniyorum

Sevgiler.

İzleyiciler