Hindistan

/
2 Comments

Fotoğraf kardeşimin albümünden. 6 aylığına bir staj programı için gittiği Hindistan'dan. Belki o çekmiştir, belki de İspanyol, Arjantinli ya da Fransız ev arkadaşlarından biri. Kim çektiyse bence güzel çekmiş. İnek size de gökten iniyormuş gibi görünmüyor mu burada :) Kimbilir hangi kutsal işini halledip yavaş yavaş iniyor merdivenlerden...
Kardeşimin bu tapınağa gittiğini hatırlıyorum. Ertesinde Skype'ta uzun uzun konuşabilmiştik. Uzun zorlu yolculuklar, bitmeyen merdiven çıkmalar ve tapınakların içindeki taşkın kalabalıkların onu yorduğunu anlatmıştı. Ne macera...
Hala böyle bir maceram olmadı... 6 ay Hindistan. Kıskanmamak elde değil :)


You may also like

2 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Hindistan'a gitmeyi ben de cok istiyorum. 6 ay orda, 8 ay burda falan bi calisma sekli olsa, ne guzel olurdu bee :P

Bizim dosyanin adi b50 falan olabilir mi? keske bulsan da blog yapip yayinlasak :P nimet'e ve sidika'ya da bir sor istersen, belki onlar hatirliyordur.

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ah be cancagizim :(
Yorumunu okudum simdi.. Sufer pozitif enerji gonderdim senden tarafa ;) Opuyorum seni cok.

İzleyiciler