Iron Maiden - Flight 666

/
0 Comments
İşte Ed Force One adı verilen bebek ve Iron Maiden Tamamen tesadüf eseri, geçen Cumartesi şu adını görmüş olduğunuz filme gittim: Flight 666! Evet, Iron Maiden! (Up the Irons!!!)

Koray Perşembe günü facebook'tan bana aktiviteyi attığında, dumurum çabuk geçmedi. Ara tara, ne olduğunu anlamam da uzun sürdü. Ne bu konser mi (pfft hadi oradan canım), tribute gösterim mi, ne ama neeee!!! Yarım saat sonra meseleyi çözmüş, sevgilime Yunus'a ve kendime bileti almış, başkalarına haber vermeye çalışıyordum.

Efendim bu
Iron Maiden, inanılmaz bir grup. Müziklerinin beni ne kadar kendimi kaybetmeme sebep olduğunu anlatamam, yani şu cümleyi bile derleyip toparlamakta zorlandım öyle yani :) Bu film de, 'Somewhere Back in Time, 2008' turnesi sırasında çekilmiş, aslen bir yol & konser filmi.

Bruce Dickinson ilk uçuş öncesi pilotların yaptığı şu konuşmalardan yapıyor:'Pilotunuz iyi uçuşlar diler, şaraplara yumulun şimdi lanet olasıcalar!'
Solistleri Bruce Dickinson'ın, geç yaşında pilotluk kariyerine başlaması, havayolu şirketlerinde charter uçuş yapması zaten hepimizin aklını oynattırmıştı. BD'nin profesyonel pilot ve profesyonel heavy-metal grubu solisti olması (!), bu turneyi de bambaşka tasarlamalarını sağlamış: Bu manyak adam, oturmuş prodüktörleri ikna etmiş. Maliyetleri düşürerek daha önce gidemedikleri yerlere gitmek için, bir Boeing 757'yi modifiye etmişler. Bu uçağa 12 tonluk malzeme, grup, ekip herkesi yüklemişler. Uçağı da uçurmak Bruce Dickinson'ın işiymiş tabii ki! Bu ne cesarettir yarebbim! Adam gündüz uçuşta, gece konserde ki öyle böyle konserler değil bunlar. 50 yaşında adam hopluyor zıplıyor, bir saniye yerinde durmuyor. Grubun geri kalanı da unutulmamalı, hepsi mükemmel çalıyorlar.

Enfes bir seyirlikti, yani grubun kendisini dinleme şansınız yoksa özellikle :( Iron Maiden'ın çeşitli canlı kayıtlarını izledikten sonra, bana nedense stüdyo kayıtları süper yavan gelmeye başladı. Gerçi bütün büyük müzisyenlerle böyle oluyorum ben, canlının "unique" oluşu, canlının bir başka oluşu, ah canlı aaah. Ah Iron Maiden ahh.

Dün gece bu yazıyı bitiremedim, filmde ne vardı, ay şunu nasıl çalmışlardı derken, kendimi yutup'ta kaybetmişim nihehehe.

Bayaa geç gelen bir edit: Sevgilimle ayyylar sonra beraber sinemada izleyeceğimiz ilk film olacaktı bu. Ancak grubundaki bir Brezilyalı kız, gözünü Yunanistan'da mikrop kaptırdığı ve kendisini Türk hekimlerine emanet etmek istediği için, onu acile götürmesi gerekti. Buradan karma gelip de balayının felan ortasında bi tarafımızdan sokmasın diye bişey demiyorum sana Brezilyalı kadın ama... Yolmasını da bilirdim ben seni. Neyse ki canım filmin son kısımlarına yetişti. Koştura koştura :(


You may also like

Hiç yorum yok:

İzleyiciler