"Uluslararasi Portakalli Kahveli Yilbasi Icecegi Hareketi"ne Katılıyorum!

/
3 Comments

Beste'nin sitesinde okuduğum andan itibaren aklımdan çıkmayan bir tarif vardı: Portakallı kahveli likör. Ne zaman yapsam, nasıl yapsam derken bu işin bir harekete dönüştüğünü duyunca elimi çabuk tutmaya karar verdim. Ve sonunda malzemeleri tedarik edip şu fotoğrafla belgeliyorum.

Alkol olarak Bacardi'nin beyaz romunu tercih ettim, kocamınsa ufacık kavanoza giden rom miktarını görünce içi yandı :) Çok güzel bir içki olacağına dair vaatlerimle kapağı kapattım ve kavanozu serin karanlık bir yere dinlenip uyuyup güzelleşmeye yolladım.

Aralık çook çok yoğun geçiyor :) Nefes alacak vakit yok. Bir tek portakallı içeceğe vakit ayırabildim.. Çarşamba bir yılbaşı yemeğine, Cumartesi "eller havaya"lı bir doğumgününe, Pazartesi yarı resmi bir yeni yıl kutlamasına ve bitmedi ertesi Perşembe de tam resmi bir yılbaşı partisine katılmam gerekiyor. Yani eğlenmeyeni dövüyorlar anlayacağınız :) Bolca vitamin alıp bu çılgın ayın bitmesini bekleyeceğim. Herkese sevgiler..


You may also like

3 yorum:

beste dedi ki...

ne guzel bir kus o:) likorun yanina cok yakismis hosegeldiniz hareketimize:) sevgiler

ayca ozbatir dedi ki...

Tadına bakmaya sabırsızlanıyorum. yani kendi kendime gelin güvey oluyorum ama herhalde tattırırsın..

Yazmak iyidir... dedi ki...

Beste, bu likorun oyle cok reklamini yaptim ki tarifi siteden yayinlamam gerekecek sanirim :)
Aycacim bekleyip de gelmeyince dayanamayip actik likoru, bir sonraki sefere sizinle birlikte icecegiz insallah.

İzleyiciler